19 kwietnia 2024

iCzytam

O książkach i nie tylko !

JAK DZIAŁAĆ W SOCIAL MEDIA?

2 min read

Obecność firmy w Internecie stała się nieodzownym elementem prowadzenia jakościowego biznesu. Świat wirtualny dopasował się do charakteru różnorodnych branż, dając szansę na zaistnienie w mediach społecznościowych każdej organizacji. Jak działać w social media? Prędzej czy później takie właśnie pytanie pojawia się z tyłu głowy przedsiębiorcy, który chce przenieść swoją firmę również do sfery online.

Trzeba pamiętać, że jednym z najważniejszych części składowych mediów społecznościowych są rekomendacje. Użytkownicy często wchodząc na dany profil (np. na Facebooku), sprawdzają, co mają do powiedzenia inne osoby na temat marki, jej usług lub produktów, a także weryfikują ofertę konkurencyjnych przedsiębiorstw. To powód, dla którego nade wszystko powinno dbać się o opinie – a więc także o jakość działalności własnej firmy (to podstawa!).

Ankiety jako pomoc w poznawaniu potrzeb klientów

Niejedna osoba prowadząca dany kanał w social media zastanawiała się jak usunąć opinię z Internetu… przecież negatywne recenzje wpływają na nieprzychylny odbiór marki – tak, to prawda, ale pozbywanie się referencji nie jest trafnym sposobem prowadzenia profilu. W pierwszej kolejności należy poznać i przeanalizować wymagania potencjalnych klientów, a świetną do tego możliwością są ankiety.

Jak działać w social media, to tylko z Fixback!

Producenci platformy Fixback stanęli na wysokości zadania i stworzyli nową jakość prowadzenia profili w social media. Aplikacja umożliwia nie tylko wygenerowanie rzetelnej ankiety, ale także pozwalana na pozyskanie pozytywnych referencji w Internecie przy jednoczesnej redukcji tych negatywnych. Kluczową kwestią nie jest więc pytanie, jak usunąć opinię z Internetu a możliwość pozyskania większej ilości rekomendacji.

Fixback jest narzędziem, pozwalającym stworzyć miarodajny kwestionariusz, udostępnić go klientowi szybką i łatwą drogą (kod QR), ale także umożliwiającym automatyczne przekierowanie pozytywnych referencji do wybranych social media, gdzie ich główną rolą jest wpływanie na pozytywny wizerunek firmy.

Ankiety są natomiast nietuzinkowym rozwiązaniem, dzięki któremu przedsiębiorca nie musi zadawać sobie pytania „jak usunąć opinię z Internetu?”. Dają one bowiem szansę poznania nieustannie zmieniających się potrzeb klientów oraz pozwalają reagować na nowopowstałe trendy. Fixback jest odpowiedzią, jak działać w social media.