16 sierpnia 2022

iCzytam

O książkach i nie tylko !

Poznaj sekrety pozycjonowania i kampanii reklamowych Ads 

2 min read

Rozpoczynając biznes w sieci internetowej, dążymy do budowania rozpoznawalności marki wśród potencjalnych klientów. Działaniu temu sprzyja pozycjonowanie strony. Umożliwia ono większą ekspozycję witryny, a tym samym generuje większe możliwości dotarcia do zainteresowanych użytkowników. Wśród niemałej konkurencji na rynku, warto opracować strategię SEO – samodzielnie bądź korzystając z usług agencji marketingowych. 

Optymalizacja to jednak nie wszystko, jeżeli pragniesz znaleźć się w TOP10 najczęściej wyszukiwanych witryn. Receptą na sukces są kampanie reklamowe ads – o tym, jaki sekret (biznesowy) w nich drzemie, przekonasz się za sprawą lektury naszego krótkiego artykułu. 

Jak działa SEO?

Zadaniem optymalizacji pod kątem wyszukiwarek jest stworzenie przyjaznej i funkcjonalnej strony, która generuje zaangażowanie odbiorców i zachęca ich do dokonywania konwersji. Wraz ze wzrostem zainteresowania daną witryną, rośnie również jej pozycja w SERP, dzięki czemu marka zyskuje jeszcze większą popularność w internecie i zwiększa przychody. Aby jednak SEO było rzeczywiście skuteczne, warto zastosować kilka sprawdzonych technik.

Kampanie reklamowe Ads: Krótkie wprowadzenie  

Promowanie marki w sieci internetowej to jedna z bardziej efektywnych praktyk, wykorzystywanych przez przedsiębiorców. Atutem jest fakt, że można ją poddać pomiarom, dopasować do aktualnych potrzeb i sprecyzować przeznaczone na nią koszty. Formą reklamy, która cieszy się dużą popularność wśród internautów jest Google Ads (Google AdWords). To nic innego jak płatny rodzaj promocji, który pojawia się w wyszukiwarce Google. 

 

Kampanie reklamowe ads oferują możliwość pojawienia się w różnych miejscach sieci – w aplikacjach, na witrynach partnerskich Google czy w kanale YouTube. Warto uwzględnić elementy, bez których strategia Google Ads nie miałaby racji bytu. Mamy na myśli tutaj: 

 

  • frazy kluczowe;
  • wyboru formy reklamy;
  • uwzględnienia budżetu; 
  • okresu obowiązywania kampanii; 
  • liczby kliknięć; 
  • tempa strony; 
  • rodzaju platformy, gdzie upowszechniane są kampanie reklamowe google ads; 
  • potrzebnych modyfikacji. 

 

Dlaczego kampanie reklamowe Google Ads i SEO są istotne?

Wzrost efektywności i użyteczności strony jest skorelowany z zaimplementowanymi technikami optymalizacyjnymi, w taki sposób, aby zainteresować możliwie największą liczbę użytkowników. Konsekwentne działania odnośnie do optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwania, to konieczność we wzmacnianiu rozpoznawalności prowadzonej działalności. SEO to już nie opcja, czy dodatek dla biznesu online, lecz konieczność. Dodatkowo, warto zainwestować w kampanie reklamowe google ads, zwłaszcza w obliczu konkurencji, która nieustająco wzrasta. Wiesz już, czym jest optymalizacja i Google AdWords, teraz pora na Twój ruch.