Obecność firm na social mediach, a prowadzenie Fanpage
2 min readWspółczesne firmy w poszukiwaniu dobrych metod docierania do klientów, nie stawiają dzisiaj już tylko na klasyczne i nieco przestarzałe formy reklamy, jak np. ulotki, ale celują w social media, dzięki którym ich widoczność jest o wiele większa i nie ukrywajmy – tańsza w kosztach. Prowadzenie Fanpage na facebooku, kanału na youtubie czy konta na instagramie można wykonać samodzielnie, zupełnie za darmo i zyskać dzięki temu ruch i zasięgi klientów z zupełnie nowych regionów kraju. Oczywiście nie jest to takie proste, jak mogłoby się wydawać, bo budowa konta na platformach społecznościowych jest czasochłonna i wymaga pewnej wiedzy. Większość przedsiębiorców zajęta robieniem biznesu, dbaniem o produkt czy realizowaniem zamówień, zwyczajnie nie ma czasu na dodatkowe działania w sieci.
Rozwiązaniem takiego problemu może być prowadzenie Fanpage czy konta na innych platformach społecznościowych poprzez wykwalifikowanych do tego ekspertów. Są to najczęściej agencje reklamowe i marketingowe, które specjalizują się w codziennym tworzeniu treści na FB i angażowaniem klientów w budowę zgranej wokół firmy społeczności. Prowadzenie Fanpage poprzez takich specjalistów to gwarancja najlepszej efektywności takich działań i pewność, że strona firmy na FB będzie opracowana profesjonalnie i rzeczywiście przełoży się na pozyskiwanie nowych klientów, widoczność firmy w internecie i większe zainteresowanie ludzi tym, co ona oferuje. Jak wskazują statystyki, dobrze prowadzony fanpage może nawet kilkukrotnie zwiększyć ruch w firmowym sklepie, dlatego warto o nim pomyśleć!